Firma PENNY GONDEK obok szerokiej palety produktów oferuje swym Klientom także profesjonalną obsługę serwisową. Wszystkie sprzedawane przez nas narzędzia i urządzenia są montowane i uruchamiane, a następnie objęte obsługą serwisową gwarancyjną oraz pogwarancyjną.
W przypadku maszyn produkcji TOS SVITAVY, STÖRI MANTEL oraz ostrzarek f-y ISELI, oferowanych przez spółkę PENNY GONDEK, do najpopularniejszych usług należą bieżące przeglądy maszyn, ich regulacja i kontrola ustawień. W przypadku zgłoszenia, iż materiał po obróbce nie ma określonego w tolerancji wymiaru, sprawdza się w jakim stanie drewno trafiło na obrabiarkę, gdyż zwykle od tego zależą występujące nieprawidłowości.
Serwisowanie elementów systemów odpylania to przede wszystkim: przeglądy i konserwacja filtrów oraz wentylatorów, wymiana łożysk.
Podobnie w przypadku narzędzi i maszyn do pakowania usługa obejmuje wymianę części zużywających się oraz czyszczenie urządzenia. Dotyczy to także pozostałych produktów z oferty firmy PENNY GONDEK. Pracownicy serwisu obserwują częste przypadki niedbałości o eksploatowany sprzęt, co związane jest oczywiście z brakiem czasu na przeglądy i codzienną konserwację przy ogromnej intensywności produkcji. Ważne jest także, aby częstość zabiegów pielęgnacyjnych dostosować do rodzaju produkcji. W warunkach wysokiego zapylenia i mocnej emisji kurzu, takie działania muszą być podejmowane częściej, a np. przy używaniu automatów do pakowania książek – sytuacja jest zdecydowanie lepsza i konserwacja nie musi być tak intensywna.
Czynnik czasowy wielokroć nie pozwala także na rzetelne przeprowadzenie szkolenia, albo bierze w nim udział okrojona grupa pracowników. Obsługa często także zmienia się i nie ma wiedzy o zasadach prawidłowego użytkowania maszyn. Zapoznanie się z instrukcją obsługi niestety należy do rzadkości.
Na „czarnej liście” zarzutów stawianych użytkownikom maszyn i narzędzi znajdują się również: próby samodzielnych napraw albo będące przyczyną wystąpienia wielu bardzo niebezpiecznych sytuacji – przesuwanie napraw w czasie, czy przeróbki maszyn wykonywane bez konsultacji z dostawcą.
W związku z omówionymi powyżej przypadkami, serwis firmy PENNY GONDEK zaopatrzony w komplet części zamiennych gotowy jest do podjęcia interwencji serwisowej w ciągu 24 godzin na terenie całej Polski.
Doradztwo techniczne: | ||
Chrzan Mariusz | +48 509 282 571 | chrzan@penny-gondek.pl |
Flaczyk Piotr | +48 509 725 102 | flaczyk@penny-gondek.pl |
Latusek Waldemar | +48 509 725 094 | latusek@penny-gondek.pl |
Kras Wojciech | +48 509 725 100 | kras@penny-gondek.pl |
Mindur Łukasz | +48 509 725 099 | serwis@penny-gondek.pl |